Yazar

arkeofili yazar ekibi erman ertuğrul Erman Ertuğrul

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Prehistorya Bölümü Yüksek Lisans mezunu. Aynı üniversitede Doktora programında devam ediyor.

İletişim: ermanbu@gmail.com

arkeofili yazar ekibi ayşe bursalıAyşe Bursalı

İletişim: ayse.bursali@gmail.com

profil3
Tolunay Bayram
Anadolu Üniversitesi’nde Arkeoloji bölümü okuduktan sonra eğitimine İstanbul Üniversitesi’nde Tarihöncesi bölümünde yüksek lisans programında devam ediyor.
İletişim: bayramtolunay@gmail.com

Aysel Arslan
Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim Bölümü’nü bitirdikten sonra Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Şu anda yine bir yandan Koç Üniversitesi’nde doktora yaparken, bir yandan da aynı üniversitede asistanlık yapıyor.

İletişim: aysel.arslan@yahoo.com

Burak BaşBurak Baş
 Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu. <

İletişim: burakbas@windowslive.com

Orberk ÖzdemirOrberk Özdemir

Yeditepe Üniversitesi’nde Tarih ve Felsefe bölümlerinde anadal öğrencisi olarak eğitimini sürdürürken bir yandan da yine Yeditepe Üniversitesi Antropoloji bölümünde yandal ögrencisi olarak öğrenim görüyor.

İletişim: orberkozdemir@gmail.com

arkeofili yazar ekibi Oğuzhan ParasayanOğuzhan Parasayan

Koç Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu ve Arkeoloji ve Sanat Tarihi bölümü ile yandalı var. Paris Diderot Üniversitesi’nde Genetik yüksek lisansını tamamladı ve Jacques Monod Enstitüsü’nde Paleogenomik laboratuvarında doktorasına devam ediyor. Araştırma alanları: Fransa’daki Neolitik Dönemden itibaren antik insan popülasyonlarının demografisi ve dinamiği, nadir görülen genetik hastalıkların evrimi ve Orta Çağ Fransızlarının genetik yapısı.
İletişim: oparasayan@gmail.com

Başak Emirarkeofili yazar ekibi Başak Emir
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümünü bitirdikten sonra, Uludağ Üniversitesi’nde Arkeoloji Yüksek Lisansı’nı tamamladı. Daha sonra, halen öğrenim gördüğü İstanbul Bilgi Üniversitesi Kültür Yönetimi Bölümü’nde ikinci yüksek lisansına başladı. Kültür Mirası üzerine odaklandığı bu programda şu an tez aşamasında.
İletişim: basakemir@gmail.com

Dilara UçarArkeofili yazar ekibi Dilara Uçar

Bilkent Üniversitesi Arkeoloji bölümü mezunu. Yine Bilkent Üniversitesi, Arkeoloji bölümünde yüksek lisans yapıyor. Klasik arkeoloji, müzeoloji ve dijital arkeolojiyle ilgileniyor.

İletişim: dilaraucar91@gmail.com

Arkeofili yazar ekibi Perrin MargaryanPerrin Margaryan

Ege Üniversitesi Mütercim Tercümanlık bölümü mezunu. Arkeoloji ve özellikle sanat tarihini çok seviyor. Bu alanda akademik bir kariyer hedefliyor.

İletişim: perrin.margaryan@gmail.com

Gülten İmreArkeofili yazar ekibinden Gülten İmre

Ankara Üniversitesi SBF Siyaset Bilimi ve Kamu yönetimi ile İstanbul Üniversitesi Kültürel Miras ve Turizm bölümlerinden mezun. Kültürel miras ve arkeolojiyle yakından ilgili.

İletişim: gltnimre@gmail.com

Ezgi Arıkan

Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde tamamladı. Bölümün kendi dergisinde editör olarak görev aldı. Halen özel bir okulda İngilizce öğretmeni.

İletişim: arikanez@hotmail.com