Yazar

arkeofili yazar ekibi erman ertuğrul

Erman Ertuğrul

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Prehistorya Bölümü Yüksek Lisans mezunu. İstanbul Üniversitesi Doktora programında öğrenci.

İletişim: ermanbu@gmail.com

arkeofili yazar ekibi ayşe bursalı

Ayşe Bursalı

Robert Kolej’de okuduktan sonra, Kanada-McGill Üniversitesi’nde Antropoloji ve Klasik Tarih bölümlerini bitirdi. Koç Üniversitesi’nde Tarihöncesi Arkeoloji alanında yüksek lisans yaptı. Şu anda A.B.D.’deki Notre Dame Üniversitesi’nde doktora yapıyor.

İletişim: ayse.bursali@gmail.com

arkeofili yazar ekibi tolunay bayram

Tolunay Bayram

Anadolu Üniversitesi’nde Arkeoloji bölümü okuduktan sonra eğitimine İstanbul Üniversitesi’nde Tarihöncesi bölümünde yüksek lisans programında devam ediyor.

İletişim: bayramtolunay@gmail.com

arkeofili yazar ekibi aysel arslan

Aysel Arslan

Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim Bölümü’nü bitirdikten sonra Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Şu anda Koç Üniversitesi’nde doktora yaparken, bir yandan da aynı üniversitede asistanlık yapıyor.

İletişim: aysel.arslan@yahoo.com

arkeofili yazar ekibi burak baş

Burak Baş

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu.

İletişim: burakbas@windowslive.com

arkeofili yazar ekibi Oğuzhan Parasayan

Oğuzhan Parasayan

Koç Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu ve Arkeoloji ve Sanat Tarihi bölümü ile yandalı var. Paris Diderot Üniversitesi’nde Genetik yüksek lisansını tamamladı ve Jacques Monod Enstitüsü’nde Paleogenomik laboratuvarında doktorasına devam ediyor.

İletişim: oparasayan@gmail.com

Arkeofili yazar ekibi Perrin Margaryan

Perrin Margaryan

Ege Üniversitesi Mütercim Tercümanlık bölümü mezunu. Arkeoloji ve özellikle sanat tarihini çok seviyor. Bu alanda akademik bir kariyer hedefliyor.

İletişim: perrin.margaryan@gmail.com

Arkeofili yazar Elif Bingöl

Elif Nur Bingöl

Dokuz Eylül Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık bölümü lisans öğrencisi. Arkeolojiyle, sanat tarihiyle ve grafik tasarımla ilgili. Yüksek lisansını da bu alanlardan biriyle yapmak istiyor.

İletişim: elifbingol@outlook.com.tr

Ece Dilan Bozkurt

İstanbul Üniversitesi Klasik Arkeoloji Ana Bilim Dalı mezunu. Batı resim sanatında teorik açıdan kendini geliştirmeye çalışıyor ve eğitimini alarak resim yapıyor.

İletişim: eced.bozkurt@gmail.com