Yazar

arkeofili yazar ekibi erman ertuğrul

Erman Ertuğrul

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Prehistorya Bölümü Yüksek Lisans mezunu. İstanbul Üniversitesi Doktora programında öğrenci.

İletişim: ermanbu@gmail.com

arkeofili yazar ekibi ayşe bursalı

Ayşe Bursalı

Robert Kolej’de okuduktan sonra, Kanada-McGill Üniversitesi’nde Antropoloji ve Klasik Tarih bölümlerini bitirdi. Koç Üniversitesi’nde Tarihöncesi Arkeoloji alanında yüksek lisans yaptı. Şu anda A.B.D.’deki Notre Dame Üniversitesi’nde doktora yapıyor.

İletişim: ayse.bursali@gmail.com

arkeofili yazar ekibi tolunay bayram

Tolunay Bayram

Anadolu Üniversitesi’nde Arkeoloji bölümü okuduktan sonra eğitimine İstanbul Üniversitesi’nde Tarihöncesi bölümünde yüksek lisans programında devam ediyor.

İletişim: bayramtolunay@gmail.com

arkeofili yazar ekibi aysel arslan

Aysel Arslan

Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim Bölümü’nü bitirdikten sonra Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Şu anda Koç Üniversitesi’nde doktora yaparken, bir yandan da aynı üniversitede asistanlık yapıyor.

İletişim: aysel.arslan@yahoo.com

arkeofili yazar ekibi burak baş

Burak Baş

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu.

İletişim: burakbas@windowslive.com

arkeofili yazar ekibi Oğuzhan Parasayan

Oğuzhan Parasayan

Koç Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu ve Arkeoloji ve Sanat Tarihi bölümü ile yandalı var. Paris Diderot Üniversitesi’nde Genetik yüksek lisansını tamamladı ve Jacques Monod Enstitüsü’nde Paleogenomik laboratuvarında doktorasına devam ediyor.

İletişim: oparasayan@gmail.com

Arkeofili yazar ekibi Perrin Margaryan

Perrin Margaryan

Ege Üniversitesi Mütercim Tercümanlık bölümü mezunu. Arkeoloji ve özellikle sanat tarihini çok seviyor. Bu alanda akademik bir kariyer hedefliyor.

İletişim: perrin.margaryan@gmail.com

Arkeofili yazar Elif Bingöl

Elif Nur Bingöl

Dokuz Eylül Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık bölümü lisans öğrencisi. Arkeolojiyle, sanat tarihiyle ve grafik tasarımla ilgili. Yüksek lisansını da bu alanlardan biriyle yapmak istiyor.

İletişim: elifbingol@outlook.com.tr

Ece Dilan Bozkurt

İstanbul Üniversitesi Klasik Arkeoloji Ana Bilim Dalı mezunu. Batı resim sanatında teorik açıdan kendini geliştirmeye çalışıyor ve eğitimini alarak resim yapıyor.

İletişim: eced.bozkurt@gmail.com

Güzin Akyıl

Osmangazi Üniversitesi Tarih mezunu. Ankara Üniversitesi’nde Eskiçağ Tarihi Anabilim Dalında yüksek lisans yapıyor. Hellen ve Roma uygarlıkları üzerine çalışıyor. Yardımcı dal olarak da Filoloji (Yunan dili ve edebiyatı) eğitimi alıyor.

İletişim: guzinakyil@gmail.com

Melis Kayhan

Hacettepe Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık lisans öğrencisi. İnsanı konu alan her şeye meraklı, yüksek lisansını Sosyoloji alanında yapmak istiyor.

İletişim: melskayhn@hotmail.com

Gülşah Günata

Ege Üniversitesi Arkeoloji Bölümü lisans ve yüksek lisans mezunu. Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü doktora mezunu.

İletişim: gulsahgunata@hotmail.com

Özgecan Ocakçı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Biyoloji bölümü son sınıf öğrencisi. Nörobiyoloji, antropoloji, evrim, paleobiyoloji alanları ile yakından ilgileniyor.

İletişim: ozgecan.ocakci@metu.edu.tr

Yaren Kırdök

Kocatepe Üniversitesi’nde Hukuk okuyor. Dil, tarih ve arkeoloji alanlarında kendini geliştiriyor.

İletişim: k.yarennnn@gmail.com

Buse Eroğlu

Marmara Üniversitesi Eczacılık bölümü öğrencisi. Arkeolojiye ve Antik Mısır Tarihi’ne küçük yaşlardan beri ilgi duyuyor. Bu alanda akademik kariyer yapmak istiyor.

İletişim: buse_eroglu17@hotmail.com

Özlem Acımaz

Celal Bayar Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu. Tarih Öğretmeni. Eğitim Bilimleri’nde Yüksek Lisans mezunu. Tarih Felsefesi’ne ilgi duyuyor. Bu alanda akademik çalışmalar yapmayı hedefliyor.

İletişim: ozlem.acimaz78@gmail.com