Yazar

profil1    Erman Ertuğrul

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Tarihöncesi Bölümü’nde yüksek lisans yapıyor.

İletişim: ermanbu@gmail.com

Ayşe Bursalı

Robert Kolej’de okuduktan sonra, Kanada-McGill Üniversitesi’nde Antropoloji ve Klasik Tarih bölümlerini bitirdi. Halen Koç Üniversitesi’nde Tarihöncesi Arkeoloji alanında yüksek lisansına devam ediyor ve İstanbul’daki Pera Müzesi’nde koleksiyon sorumlusu olarak çalışıyor.

İletişim: ayse.bursali@gmail.com

profil3

Tolunay Bayram

Anadolu Üniversitesi’nde Arkeoloji bölümü okuduktan sonra eğitimine İstanbul Üniversitesi’nde Tarihöncesi bölümünde yüksek lisans programında devam ediyor.

İletişim: bayramtolunay@gmail.com

Aysel Arslan

Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim Bölümü’nü bitirdikten sonra Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Şu anda yine bir yandan Koç Üniversitesi’nde doktora yaparken, bir yandan da aynı üniversitede asistanlık yapıyor.

İletişim: aysel.arslan@yahoo.com

Burak Baş

Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü.

İletişim: burakbas@windowslive.com

Suay Erküşöz

Suay Erkuşöz

Koç Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi bölümünü bitirip aynı bölümde yüksek lisansını tamamladı. Hayırlısıyla doktoraya gidiyor.

İletişim: serkusoz@ku.edu.tr

Orberk ÖzdemirOrberk Özdemir

Yeditepe Üniversitesi’nde Tarih ve Felsefe bölümlerinde anadal öğrencisi olarak eğitimini sürdürürken bir yandan da yine Yeditepe Üniversitesi Antropoloji bölümünde yandal ögrencisi olarak ögrenim görüyor.

İletişim: orberkozdemir@gmail.com

Asena Esen KayaAsena Esen Kaya

Yeditepe Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünde lisansını ve yüksek lisansını bitirdi. Şu anda Yıldız Teknik Üniversitesi Diller ve Kültürlerarası Çeviribilim doktora programına devam ederken aynı okulda Yabancı Diller bölümünde öğretim görevlisi olarak çalışıyor.                                                          İletişim: askaya88@gmail.com

Arkeofili yazar ekibi Büşra Balcan

Büşra Balcan

Hacettepe Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık Bölümü lisans öğrencisi.

İletişim: busra.balcan@hotmail.com

arkeofili yazar ekibi Oğuzhan ParasayanOğuzhan Parasayan

Koç Üniversitesi’nde Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümü mezunu ve Arkeoloji ve Sanat Tarihi bölümü ile yandalı var. Paris Diderot Üniversitesi’nde Genetik yüksek lisansı yapıyor ve Jacques Monod Enstitüsü’nde Paleogenomik laboratuvarında çalışıyor.

İletişim: oparasayan@gmail.com

arkeofili yazar ekibi Bade İnançBade İnanç

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili Edebiyatı mezunu. Arkeoloji alanında yüksek lisans yapmak istiyor.

İletişim: bade.inanc@hacettepe.edu.tr

Başak Emirarkeofili yazar ekibi Başak Emir

Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümünü bitirdikten sonra, Uludağ Üniversitesi’nde Arkeoloji Yüksek Lisansı’nı tamamladı. Daha sonra, halen öğrenim gördüğü İstanbul Bilgi Üniversitesi Kültür Yönetimi Bölümü’nde ikinci yüksek lisansına başladı. Kültür Mirası üzerine odaklandığı bu programda şu an tez aşamasında.

İletişim: basakemir@gmail.com